mh_banner

分門別類的婚禮


小編今晚聽到一個新娘的分享:
新娘換了迎賓晚裝,發覺個RECEPTION還未準備好!姨媽姑姐朋友同事已經陸逐來到,新娘子忍不住問RUNDOWN上負責準備RECEPTION的姊妹A。

新娘:「咦!就黎七點喇喎,點解還未SET 好個RECEPTION呢?」
姊妹A:「本來已經SET好架喇,但係搵極都搵唔倒簽名筆同佈置用的花花啊」
新娘:「吓?!花在大箱、簽名筆在文具袋丫嘛,搵唔倒嗎?」
姊妹A:「大箱!我去搵吓先….」

呢個時侯,大家九成會覺得姊妹A好無用。不過佢有苦自己知,婚宴物品唔係由佢執入箱中,佢又點會知道放了在大箱還是細箱呢?婚禮當日大家都忙亂,在芸芸的物資中,難道要逐個搵?為左整件事再順暢點,亦令姊妹輕鬆點,小編建議大家學吓以下呢位新娘子:

weddingtips1

在盒面寫上盒中物品的項目、用的地方,如「晚宴Reception」、「敬茶用具」,這樣兄弟姊妹只需看盒面就可以找到要用的物品啦!

weddingtips11

原來一開個盒,還有一袋袋的分類,Reception(簽名筆、人情袋、座位表、佈置用品、文具、利是封等)一袋,敬茶用具(蓮子、杯仔、全盒等)一袋,兄弟姊妹要用相關物品時,只需一整袋拎起就用得!好快手,仲唔會拎漏啊!

weddingtips12

weddingtips13

如果下午在其他証婚場地証婚,晚上再去晚宴的新娘子,可以中午用一個大箱,晚上用另一個大箱,就更清楚喇!不過記得之前要去超市度執多幾個紙皮箱!


TEXT CATHERINE HO


scrollTopIcon

Mobile Web    facebook    instagram

Audace Logo
©2024 •AUDACE INTERNATIONAL FAIRS LTD.