mh_banner
5 6 7 8 9 10

結婚是兩家人的結合,大家在不同環境成長,一定有很多「不同」的時侯,想要做到「和而不同」,氹得外父外母/老爺奶奶開開心心,甚至透過婚禮去修補家人關係,各位準新人有沒有相關經驗同大家分享吓呢?

經過幾個月的過去,小編收到好多好有心思的回應,係愛呀!當中小編揀了12個小故事,大家一齊睇吓丫!

familyfb7

Ryan & Cindy 改善他們的關係

我同我未婚夫的家庭都幾唔同, 我係小康之家, 自小都比較節儉, 喜歡食清菜同紅衫魚, 食飽同開開心心咁生活就很滿足; 相比老爺奶奶們過的是較富貴的生活, 食的是鮑魚星斑。所以, 我唔選擇用送禮的方法去氹老爺奶奶, 反而, 我間接改善了我未婚夫同老爺奶奶的關係, 我未婚夫脾氣較暴躁, 佢吔以前時常都吵鬧, 之後我不時叫我未婚夫不要向老爺奶奶發脾氣, 多啲關心佢吔的生活, 果然, 佢少咗向老爺奶奶發脾氣同吵架。近日,我未婚夫仲親口同我講, 老爺奶奶鐘意我的其中一個原因都係因為我改善咗佢哋的關係。

5 6 7 8 9 10

TEXT / CATHERINE HO
PHOTO / KENNETH LAM/ CATHERINE HO

scrollTopIcon

Mobile Web    facebook    instagram

Audace Logo
©2024 •AUDACE INTERNATIONAL FAIRS LTD.