mh_banner
8 9 10 11 12

結婚是兩家人的結合,大家在不同環境成長,一定有很多「不同」的時侯,想要做到「和而不同」,氹得外父外母/老爺奶奶開開心心,甚至透過婚禮去修補家人關係,各位準新人有沒有相關經驗同大家分享吓呢?

經過幾個月的過去,小編收到好多好有心思的回應,係愛呀!當中小編揀了12個小故事,大家一齊睇吓丫!

familyfb10

Tsz Hin & Pui Pui  向他們承諾

為咗令未來外父外母感受到尊重,以及令佢哋明白你係幾咁錫佢個女,你需要主動約未來外父外母飲茶,好好交代一下。 重點: 除咗交待結婚的打算外,講埋以下的對白,絕對會令你取得外父外母的歡心,以及未來30年的寧靜。 a) 「我會好好地對女朋友,陪佢笑,陪佢喊,好好照顧佢」 b) 「我會當您哋係自己的父母咁照顧」 c) 「 女朋友的弟妹,我會當成自己的弟妹,同樣地愛錫佢地」 再者,每一位爸爸最希望見到的是女兒嫁得開心,所以佢唔會為難你的,其實只要站在父母的立場想一想,多同父母溝通,問題自然迎刃而解,同時日後的婆媳關係都不會受到影響。

8 9 10 11 12

TEXT / CATHERINE HO
PHOTO / KENNETH LAM/ CATHERINE HO

scrollTopIcon

Mobile Web    facebook    instagram

Audace Logo
©2024 •AUDACE INTERNATIONAL FAIRS LTD.